Previous
Next

בעלות על האתר

איש קשר

סאלי עידו

מצדה 37/19

2159216 מעלות תרשיחא

טלפון: 0507274158

פקס: 0775152616

דוא"ל: sallyido018@gmail.com

חפ: 023616097


יישוב סכסוכי צרכנים / ועדת בוררות אוניברסלית

איננו מחויבים להשתתף בהליכי הסדר סכסוכים לפני כל אלה, להשתתף בוועדת בוררות הצרכנים.

אחריות תוכן

כספק שירותים, אנו אחראים לתוכן שלנו בעמודים אלה בהתאם לחוק הכללי בהתאם לחוק תקשורת הישראלי. לפי החוק, כספק שירותים, איננו מחויבים לפקח על מידע של צד שלישי המועבר או מאוחסן או לחקור נסיבות המעידות על פעילות בלתי חוקית. החובות להסיר או לחסום את השימוש במידע על פי חוקים כלליים אינן מושפעות מכך. עם זאת, אחריות בעניין זה אפשרית רק מנקודת הזמן בה אנו מודעים להפרה משפטית ספציפית. נסיר תוכן זה מיד לאחר שנודע להפרות משפטיות מסוג זה.

אחריות על קישורים

האתר שלנו מכיל קישורים לאתרי צד שלישי חיצוניים, עליהם אין לנו כל השפעה. לכן, איננו יכולים לקבל אחריות כלשהי על תוכן זה של צד שלישי. הספק או מפעיל הדפים המתאים אחראי תמיד לתוכן העמודים המקושרים. בדפים המקושרים נבדקו הפרות משפטיות אפשריות במועד קישורם. לא נוצר תוכן לא חוקי בעת יצירת הקישור. עם זאת, ניטור קבוע של תוכן העמודים המקושרים אינו סביר ללא ראיות קונקרטיות להפרת החוק. ברגע שנהיה מודעים להפרות משפטיות, נסיר קישורים כאלה באופן מיידי.

זכויות יוצרים

כל התכנים שנוצרו באתר על ידי מפעילת האתר, כפופים לחוק זכויות היוצרים הישראלי. שכפול, עיבוד, הפצה וכל סוג של ניצול מחוץ לגבולות חוק זכויות היוצרים דורשים הסכמה בכתב של הכותב או היוצר המתאים.

הורדות והעתקים של אתר זה מותרים לשימוש פרטי ולא מסחרי בלבד. ככל שהתוכן באתר זה לא נוצר על ידי המפעיל, זכויות היוצרים של צדדים שלישיים נשמרות. בפרט תכנים של צדדים שלישיים מסומנים ככאלה. אם בכל זאת תהיה מודע להפרת זכויות יוצרים, נבקש ממך להודיע לנו על כך. אם נהיה מודעים להפרות משפטיות, נסיר תוכן כזה באופן מיידי.